برگزاری جلسه

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفرشهرستان و جلسه انجمن میراث فرهنگی شهرستان خوسف با حضور فرماندار، مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری استان و اعضا در محل روستای گل برگزار گردید.

در این جلسه که به منظور تقدیر از اعضای ستاد هماهنگی سفر نوروزی شهرستان و برنامه ریزی سفرهای تابستان برگزار گردید، مهدی فرجامی فرد ضمن تقدیر و تشکر از اعضای این ستاد در خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی اظهار داشت: در تعطیلات نوروز بیش از 60 هزار نفر از 5 اثر تاریخی شهرستان خوسف بازدید نمودند.

وی با اشاره به شعار سال، نقش گردشگری را در تحقق این شعار بسیار مهم دانست و گفت: ما باید میراث گذشتگان را قدر دانسته و حفظ کنیم و آن را به نسل حال و اینده معرفی نماییم.

فرماندار افزود: شهرستان خوسف که از قدمت بالایی برخوردار است شامل بناها و آثار تاریخی فراوانی است که ضمن حفظ و صیانت از این آثار بایستی دستگاه های فرهنگی شهرستان با تلاش بیش از پیش از این ظرفیت فرهنگی شهرستان در راستای ارتقاء و توسعه هرچه بیشتر شهرستان به ویژه در بحث گردشگری استفاده نمایند.

فرجامی فرد همچنین با بیان اینکه در آستانه سفرهای تابستانی قرار داریم گفت: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد تا در ایام تابستان میزبان خوبی برای هموطنان خود باشیم.

در این جلسه همچنین ابلاغ اعضای انجمن میراث فرهنگی شهرستان خوسف ابلاغ و مصوب شد انجمن میراث فرهنگی در بخش جلگه ماژان نیز تشکیل شود.

در ادامه برنامه از آثار تاریخی روستای گل و جاذبه های تفریحی و گردشگری دهستان بازدید به عمل آمد.

 



موضوعات مرتبط: اطلاع رسانی ، بازدیدها،جلسات و مراسم ها ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : پنج شنبه 15 خرداد 1393برچسب:, | 20:20 | نویسنده : mohandes |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.